پاسخ به اعتراضات
شیمی فیزیک پایه علم شیمی

سلام و خسته نباشید خدمت همه دانشجویان عزیز

همانطور که میدانید نمرات نهایی شما در سایت دانشگاه ثبت شده است. 

2-3 نفر از دانشجویان شیمی فیزیک 1 تقاضای ارفاق داشتند، فکر میکنم سیستم پاسخ استاد به اعتراض دانشجویان اشکال دارد و پیام من ثبت نمیشود!!!!!!

در هر صورت به صورت عمومی اعلام میکنم که به علت یک اشتباه محاسباتی نمرات دانشجویان شیمی فیزیک 1 بیشتر از آنچه باید میبود ثبت شده و جای هیچگونه ارفاقی متاسفانه باقی نیست ضمن اینکه قبلا عرض کردم که علیرغم میل باطنی نمره  روش کار را برای همه دانشجویان کامل در نظر گرفته ام.

در شیمی فیزیک 2 هم یک نفر معترض بودند!

1- شما دو جلسه غیبت داشتید بنابراین از دو کوییز که مجموعا 7 نمره داشتند نمره ای کسب نکردید. شما باید پس از بهبود بیماری برای جبران با بنده هماهنگ میکردید و این دو کوییز را میدادید. طبق روال این سه ترم و چهار درسی که با من پاس کردید!!!

2- با اینکه در این دو جلسه حضور نداشتید نمره گزارش کاری که تحویل دادید و روش کار!!!! به شما تعلق گرفته هرچند چون گزارشهای ناقصی بودند نمره زیادی کسب نکردند!!!

3- موفق و پیروز باشید.

با آرزوی روزهای خوب و تابستانی پر بار برای همه عزیزان.

موسوی نیک



نظرات شما عزیزان:

زهرا اکبر آبادی
ساعت20:05---21 دی 1393
باعرض سلام من از دانشجویان ترم اول محیط زیست هستم من به علت فوت پدرم که قبلا هم باهاتون در موردش صحبت کرد بودم امتحان میان ترم نتونستم بدم گفتین که یاداور شم که سوالات میان ترم همراه با سوالات پایان ترم باهم ازم میگیرین خسته نباشین

سید مهدی هاشمی
ساعت22:49---30 مهر 1393
سلام. از بچه های مواد سرامیک شبانه هستم بابت اون کلاس جبرانی دو ساعته ی شیمی مزاحم شدم قرار بر این شد که کلاس یکشنبه رو بیایم بعد با خودتون هماهنگ کنیم چون هم بعضی از بچه ها مشکل دارن و هم دانشکده کلاس خالی نداره شما که مشکل ندارین؟
پاسخ: سلام. بسیار خوب. یکشنبه سر کلاس راجع به این مساله صحبت میکنیم


morteza
ساعت5:50---5 تير 1393
سلام استاد..خسته نباشید..
بچها چرا درس نمیخونید آخه؟واقعا من به عنوان یه الگو چی کم گذاشتم؟؟؟؟از من یاد نمیگیرید لااقل از طجری یاد بگیرید..والا ب قرآن
پاسخ: !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 24 / 3 / 1393برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک